Bellizzen

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Bella - 27 januari 2013 17:32

Tjjeenixens all of my friends !   

 

Jag hade tänkt snacka lite om min helg i detta inlägg !   

 

 

Jo, i fredags var jag lite nere för att TYP alla mina vänner skulle åka in till stan och göra massor av roliga saker !   Och jag var bara hemma och gjorde nada..... Tills jag såg att fotbollen låg där och skrek efter att få bli annvänd   

 

Så det blev på med tränignkläder och köra lite fotboll i vardagsrummet !     

 

 

På Lördagen spelade jag innebandymatch i Enköping och vi vann med 7-3   

Skitroligt när det går bra asså   

 

Men en sak som inte är lika roligt är mitt knä   

Har väldigt ont när jag springer men det går OKEJ !

 

Söndag blev en slappar dag faktiskt!   Det ända gjorde var att gå ner till hallen med Emma och kolla på 99-orna ! 

 

Imorgon är det skola   Skit Också ! 

Vi hörs   

 

Harebra 

/ Bella 



Presentation


Hejhej!Jag är en sprillans glad och galen tjej som älskar att vara med kompisar och spela fotboll.

Här på min blogg kommer du att få följa allt från min vardag till lite mode m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards