Bellizzen

Alla inlägg under december 2012

Av Bella - 31 december 2012 17:02

This is the outfit for today <3

Cool t-shirt med tryck
Lite festlig grå tjol med volanger
Tunna svarta tajts
Svarta strumpor
P.S jag har plattat håret och sminkat m.m ;)

Harebra
/Bella

Av Bella - 31 december 2012 11:32

Du kan inte vara någon som du inte vill vara, du kan bara vara dig själv <3

Av Bella - 31 december 2012 11:14

Hello my friends !

 

Idag är det nyårsafton och sista dagen på året 2012   Tänk var tiden går fort!

Men det är en fråga som jag inte tror att jag kommer få svar på, Varför smäller man raketer egentligen ? 

 

Kanske är det för att det ska låta när man firar in det nya året eller kanske bara för att det är vackert....???   

 

Jag vill iallafall önska er ett riktigt Gott Nytt År   

Hoppas 2013 blir det bästa året ever !

 

Det kommer en Todays Outfit lite senare med mina Nyårskläder. 

 

Harebra

/Bella

Av Bella - 30 december 2012 12:53

Tjeeena !   

 

Jag vet inte om jag har nämnt denna "lilla" detalj om mig men jag ÄLSKAR att spela fotboll.   

Efter ett långt uppehåll ska vi äntligen sätta igång med en träning idag.....    

Och det ska bli såååååå kul. Vi kommer att ha en cup i Januari så vi ska träna till den. 

 

Jag ska försöka vara med för jag har haft väldigt ont i mitt knä när jag springer men inget kan hindra mig från att vara med på första träningen!   

 

Harebra

/Bella

Av Bella - 30 december 2012 11:57

Om det inte funkar nu blir jag ARG !!
Här hoppas jag att yesterdays outfit kommer ;)

Av Bella - 29 december 2012 22:39

Gick inte att redigera inlägg på mobilen så här kommer bilden från todays outfit ;) den laddades aldrig upp.... Haha <3

Harebra
/Bella

Av Bella - 29 december 2012 18:39

Hello my friends!

 

Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat på ett tag   Det har varit jättemycket efter julen så jag har inte hunnit..... Men nu ska det nog bli bra igen   

 

Julen har varit underbar, jag har fått massor av presenter t.ex en iphone 4   Och hela släkten var där.... på juldagen kom mina små kusiner och busade.

På annandagen så var det ingenting men på Torsdagen var jag på världens bästa Sagas   "kalas"..... Och gissa vad ?? Det var ett lasergamekalas   Hur kul som helst.... Det är ett rum med två våningar ( Det röda laget ska vara där uppe och det gröna där nere ) och det är ganska mörkt och dessutom ligger det massa tunnor och det står flera väggar som man ska gömma sig bakom ivägeg.... Så ni förstår kanske att det är ganska lätt att springa in i varandra ! Man har en väst och ett vapen och man ska försöka pricka varandra. 

Bara satt ni vet så var jag SÄMST !!  Men det var kul ändå   

 

Igår var jag och Amanda inne vid Gränby och shoppade på mellandagsrean. Jag hittade faktiskt några fynd. På kvällen kom min brorsa och det var skit kul   

Av Bella - 29 december 2012 14:42

Tjatja!
Just nu är brorsan här med sin flickvän så jag har inte haft tid att göra det berömda inlägget ( haha ) men det kommer ikväll jag LOVAR <3 kommer skriva om min jul och vad jag fick osv.
Men här kommer iaf todays outfit .....

Vita strumpor
Vita byxor
Vanlig vit t-shirt med Eiffeltornet på
Brun stickad superskön kofta

Harebra
/Bella

Presentation


Hejhej!Jag är en sprillans glad och galen tjej som älskar att vara med kompisar och spela fotboll.

Här på min blogg kommer du att få följa allt från min vardag till lite mode m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards