Bellizzen

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

JulLov

Av Bella - 21 december 2012 14:58

Tjooobree!!

Idag har vi haft julavslutning på skolan  

Jag klädde upp mig lite extra med tomteluva och allt    Jag och Irma skulle ha uppträtt idag men jag fick värsta scenskräcken och klarade inte av det.... så vi "avbokade" i absolut sista minut, Sorry Irma vet att du hade sett fram emot det   

Jag hade ändå roligt... speciellt för att jag fick en slags utmärkelse för typ "bästa" resultat och engagemang   


Ikväll ska vi till några vänner och käka middag ska bli skitkul för vi har känt de jättelänge  

Imorgon fyller en av mina Bäzztisar år och jag kommer uppvakta henne! Det kommer även en video ikväll med "alla" present byten jag hade idag... Hade ett med Amanda blev överlycklig för det jag fick   

 

Harebra

/Bella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 3 februari 2013 12:56

Hejhej ! ? Jag vet at jag är sämst på att blogga ?? jag säger att jag ska bli bättre och nu har det inte varit ett inlägg på flera månader typ ?? Jag är jätteledsen alla läsare ? fy på mig !! Men nu HOPPAS jag att jag ska börja igen ? jag behöve...

Av Bella - 3 februari 2013 12:56

Hejhej ! ? Jag vet at jag är sämst på att blogga ?? jag säger att jag ska bli bättre och nu har det inte varit ett inlägg på flera månader typ ?? Jag är jätteledsen alla läsare ? fy på mig !! Men nu HOPPAS jag att jag ska börja igen ? jag behöve...

Av Bella - 27 januari 2013 17:32

Tjjeenixens all of my friends !      Jag hade tänkt snacka lite om min helg i detta inlägg !        Jo, i fredags var jag lite nere för att TYP alla mina vänner skulle åka in till stan och göra massor av roliga saker !   Och jag var bara he...

Av Bella - 20 januari 2013 21:52

Hejhej! Idag har jag typ ha en slappardag :) ..... Nerå jag skoja bara! Jag har typ ALDRIG slappardagar :O Först var det upp och match direkt på morgonen, ( roligt men jobbigt ). Jag var typ kvar i hallen i ett par timmar med en kompis, sedan s...

Av Bella - 18 januari 2013 07:40

Tjabaa Här kommer dagens outfit ! :) Svarta vanliga tajts Vit tröja med Eiffeltornet på ( som man inte ser ) Vit hollister tröja Vita strumpor Harebra /Bella...

Presentation


Hejhej!Jag är en sprillans glad och galen tjej som älskar att vara med kompisar och spela fotboll.

Här på min blogg kommer du att få följa allt från min vardag till lite mode m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards